З початком 2025 року на Південноукраїнській АЕС офіційно стартував новий етап автоматизації управлінських процесів. Упроваджено корпоративну систему електронного документообігу. Інновації відбуваються у рамках стратегії Енергоатома, спрямованої на підвищення продуктивності та прозорості діяльності.
Упровадження корпоративної системи електронного документообігу - один із важливих етапів автоматизації управлінських процесів, що не лише спрощує роботу з документами, а й дозволяє підприємству відмовитися від паперової тяганини. Ця система на ПАЕС вже працює півтора року з вхідною та вихідною звітністю. А з 1 січня 2025 року у фокусі – важлива внутрішня документація, зокрема накази з основної діяльності, розпорядження та протоколи керівників вищої ланки управління.
"Відтепер погодження документів здійснюватиметься через корпоративну систему електронного документообігу (КСЕД), що суттєво зменшить використання паперових примірників. Наступним кроком, після успішного впровадження цього етапу, стане розширення системи для роботи з іншими категоріями документів", – зазначив Віктор Саворона, заступник генерального директора ПАЕС з якості та управління.
Перехід на електронний документообіг спрямований на економію часу та ресурсів. Для працівників це гарантує швидкий доступ до документів, можливість відстежувати всі етапи їх розгляду та оперативне погодження. Для керівників – скорочення затримок і підвищення прозорості управління процесами. Під час підготовки до запуску нового етапу системи проведено навчання основних користувачів.
«Люди, які вже працюють у КСЕД, не зустрінуть нічого принципово нового, адже вони знайомі з цим функціоналом. Під час підготовки до дослідно-промислової експлуатації ми провели навчання персоналу. Від кожного структурного підрозділу була квота – два співробітники. У результаті ми навчили 162 працівники користуватися КСЕД, забезпечивши їх теоретичними знаннями та практичними навичками. Також на нашій внутрішній платформі «Альфа» розміщено довідкові матеріали. Вони допоможуть тим, хто не проходив очне навчання, самостійно ознайомитися з системою онлайн", - розповіла Алла Невмержицька, інженер-програміст служби інформаційних технологій ПАЕС.
На ПАЕС активно тестують і новий електронний телефонний довідник. Цей інструмент дозволяє працівникам легко знайти контакти колег за прізвищем, посадою чи підрозділом та отримати актуальну інформацію всього за кілька кліків. Довідник оновлюється в режимі реального часу. Наразі розробники враховують побажання користувачів, щоб зробити додаток зручнішим і функціональнішим. Подібні рішення – гарний приклад, як можна покращувати комунікацію та взаємодію на підприємстві.