Історія створення

ВП «Управління справами» створений у серпні 2002 року. З метою забезпечення аварійної готовності АЕС Компанії в 2006 році введена в дію система супутникового зв’язку аварійного реагування, що дозволяє отримувати в Кризовому центрі в м. Києві параметри роботи енергоблоків АЕС, проводити відеоконференції з усіма підрозділами Компанії. Тоді ж створена система цифрових каналів зв’язку з усіма підрозділами Компанії, що об’єднує локальні обчислювальні мережі та АТС відокремлених підрозділів.

Мета та напрямки діяльності

Основною метою діяльності відокремленого підрозділу «Управління справами» є торгово-господарське, матеріально-технічне та сервісне забезпечення персоналу Дирекції ДП «НАЕК «Енергоатом» та його відокремлених підрозділів, розташованих у місті Києві.

Основні завдання

Для досягнення поставленої мети відокремлений підрозділ «Управління справами» здійснює такі види діяльності:

  •    забезпечення експлуатації, утримання будівель та споруд, інженерного обладнання, що належить ДП «НАЕК «Енергоатом» у місті Києві;
  •    господарське забезпечення робочих місць працівників, дотримання належних умов праці та правил пожежної безпеки;
  •    забезпечення зв'язком та засобами диспетчерського управління, обслуговування комп'ютерної техніки;
  •    забезпечення справного технічного стану систем контролю, управління доступом та відеоспостереження;
  •    забезпечення транспортного обслуговування керівництва Компанії, відокремлених підрозділів у місті Києві та співробітників Дирекції, а також технічне обслуговування автомобільного транспорту;
  •    організація торгово-господарського та сервісного обслуговування.