Два роки тому, 6 жовтня, в Компанії почав працювати сall-центр консультативної допомоги для енергоатомівців, які перебувають на тимчасово окупованих територіях або виїхали з них.
Працівниці відділу колдоговірного регулювання та соціальних питань виконавчої дирекції з персоналу АТ «НАЕК «Енергоатом» спільно із фахівцями Запорізької АЕС вже дали відповіді на більше як 29 тисяч запитань, озвучених телефоном або надісланих на електронну пошту. І це без урахування численних звернень у різних месенджерах.
Найчастіші запитання стосувалися:
- оформлення відпустки – майже 14,5 тис. звернень;
- кадрові питання, надання довідок з місця роботи – 3,3 тис. звернень;
- режиму роботи та змін у робочому графіку – понад 2 тис.;
- фінансові аспекти – близько 2 тис. звернень;
- отримання матеріальної допомоги – 1,6 тис. звернень;
- працевлаштування – понад 700 звернень.
Нагадаємо, зателефонувати до call-центру АТ «НАЕК «Енергоатом» можна за номерами:
(050) 364 97 59 (в усіх месенджерах)
Крім того, залишити запитання можна у вигляді повідомлення в будь-якому з месенджерів за вищезазначеним мобільним номером або на електронній скриньці: