Впродовж усього часу його функціонування працівниці відділу колдоговірного регулювання та соціальних питань виконавчої дирекції з персоналу спільно із фахівцями ВП ЗАЕС опрацювали близько 14 тисяч питань, і це без урахування повідомлень у різних месенджерах.
Здебільшого люди потребували допомоги у питаннях:
- оформлення відпустки – майже 5,5 тис. звернень;
- режиму роботи та змін у робочому графіку – понад 1,8 тис.;
- отримання матеріальної допомоги – майже одна тисяча звернень.
Загалом же, кількість питань залишається стабільно високою. Переважна більшість тих, хто перебуває на окупованих територіях, не погоджуючись співпрацювати з ворогом і не маючи чіткого алгоритму, як діяти в тих чи інших ситуаціях, звертаються за порадами. А оператори сall-центру оперативно їх надають.
Нагадаємо, зателефонувати до call-центру ДП «НАЕК «Енергоатом» можна за номерами:
Крім того, залишити запитання можна й у вигляді повідомлення в будь-якому з месенджерів за вищезазначеним мобільним номером або на електронну скриньку: