У межах проєкту учасники «Ядерної школи РАЕС» вже побували з екскурсіями на різних об’єктах
електростанції, а тому числі на проммайданчику, прослухали лекції спеціалістів, пройшли
профорієнтаційне тестування. Попереду – стажування на робочих місцях працівників
електростанції. Брейн-ринг став ще одним традиційним етапом проєкту. Його мета – узагальнити
та підсумувати знання, здобуті під час попередніх етапів.
«Ми сьогодні ще раз побачили, наскільки цікавий і корисний освітній проєкт «Ядерна школа
РАЕС». Він дає можливість молоді опанувати нові знання, а нам – поділитися цими знаннями,
спробувати зацікавити учнів галуззю атомної енергетики, зокрема, роботою нашої Рівненської
АЕС. Думаю, брейн-ринг – це один з найефективніших заходів. Ми бачили, як протягом
інтелектуальних ігор слухачам ЯШ ставало все цікавіше, зростав азарт та жага до перемоги.
Відчувалася справжня боротьба та бажання кожної команди показати свої знання. Сьогодні ми
чули відповіді, які, на мій погляд, діти отримали у процесі курсу ЯШ, тому що не все можна
знайти у інших джерелах. Дуже важливо, що молоді люди вивчають галузь та загалом
розвиваються у технічному напрямку, прагнуть у майбутньому вивчитися та стати фахівцями.
Адже нам відбудовувати країну, розвивати атомну енергетику, бо наша Компанія та держава
рухаються у напрямку будівництва нових енергоблоків», – наголошує член конкурсної комісії,
помічник генерального директора з оргпитань Ігор Вітковський.
Загалом учасниками брейн-рингу стали близько 70-ти старшокласників м. Вараш, с. Заболоття, с.
Цміни та здобувачів освіти ПТУ РАЕС. За допомогою жеребкування вони розділились на 12
команд по 6 осіб. Ігри проходили за олімпійською системою «на виліт». У підсумку було
визначено три команди – володарки 1-го, 2-го та 3-го призових місць. Всі учасники цих команд
отримали подарунки від Рівненської АЕС. Ще шестеро найактивніших учасників брейн-рингу
були відзначені призами від відокремленого підрозділу ГО «Українське ядерне товариство» в
Рівненській області.
«Мені дуже подобається формат таких ігор. Це викликає азарт, особливо, коли тебе цікавить
тема. Був інтерес проявляти активність протягом брейн-рингу. Мотивували також призи.
Хотілося набрати якнайбільшу кількість балів. Дякую за таку можливість показати себе в
інтелектуальній грі», - говорить учень Вараського ліцею № 2 Богдан Кньовець.
«Брейн-ринг – важлива складова «Ядерної школи», адже ми побачили, які навички та знання
здобули, відвідуючи заняття курсу. Загалом такі заходи мені подобаються, я намагаюся до них
долучатися. Гра була складною, вважаю, що не було легких раундів. Кожен з нас зрозумів теми, у
яких варто підтягнути свої знання. Участь у освітньому проєкті дала мені тему для
розмірковування, на яку спеціальність вступати у майбутньому, адже хотів би стати частиною
великого колективу РАЕС», - каже капітан команди-переможниці, учень Вараського ліцею №1
Артем Сидоренко.
«Загалом проєкт «Ядерна школа» дав мені розуміння у сфері атомної енергетики. Найбільше
сподобалися екскурсії Рівненською АЕС, тому що одна справа вивчати теорію, а інша – побачити
все на власні очі. Це було корисно. Радію, що стала учасницею цього освітнього проєкту.
Зрозуміла, що атомна станція працює у багатьох сферах, і робота на АЕС – це не лише
управління реакторами, тут потрібні фахівці й інших галузей. Це перспективне підприємство,
працюючи на якому можна розвиватися професійно», - розмірковує капітанка команди-володарки
3-го місця, учениця Вараського ліцею № 6 Христина Пампушик.
Довідково: «Ядерна школа РАЕС» проводиться вже сьомий рік поспіль з метою популяризації
атомної енергетики та профорієнтації молоді, формування потенційного кадрового резерву для
Рівненської АЕС. У навчальному 2023-2024 році до участі в проєкті зголосились майже 90
старшокласників з Вараша, села Заболоття Вараської громади та села цміни Маневицької громади,
а також здобувачів освіти професійно-технічного училища РАЕС. Крім того, ще для 125 учасників
із п’яти громад зони спостереження у межах «Ядерної школи РАЕС» організовано екскурсійну
програму під час осінніх та весняних канікул.