Головна Оголошення Оголошення про проведення добору на посаду керівника підрозділу з питань комплаєнсу АТ «НАЕК «Енергоатом»
09 жовтня 2025

Оголошення про проведення добору на посаду керівника підрозділу з питань комплаєнсу АТ «НАЕК «Енергоатом»

main

Наглядова рада акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (АТ «НАЕК «Енергоатом», товариство) оголошує проведення добору на конкурсних засадах на посаду керівника підрозділу з питань комплаєнсу.

Умови роботи:
-    річна заробітна плата керівника підрозділу з питань комплаєнсу АТ «НАЕК «Енергоатом» становить від 1 320 000 гривень;
-    умови зайнятості – повний робочий день.

 

Вимоги до кандидата на посаду керівника підрозділу з питань комплаєнсу:
•    громадянин України, іноземець або особа без громадянства, що має повну цивільну дієздатність;
•    повна вища освіта в галузі менеджменту/управління або економіки або фінансів або банківської справи або права;
•    досвід роботи на керівних посадах у суб’єктах господарювання державного та/або приватного сектора економіки та/або на державній службі (прирівняній до неї служби) в Україні, та/або у компаніях за кордоном не менш як п’ять років у сфері комплаєнсу або пов’язаної діяльності (антикорупційна діяльність та/або ризик-менеджмент);
•    знання Законів України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку», «Про публічні закупівлі», «Про запобігання корупції», міжнародний стандарт ISO 37301:2021 «Системи управління комплаєнсом. Вимоги та настанови щодо застосування»;
•    вільне володіння державною та володіння англійською мовою не нижче рівня Intermediate (В1);
•    відсутність:
-    громадянства та/або податкового резидентства та/або місця постійного проживання в державі, що здійснює/здійснювала збройну агресію проти України в значенні, наведеному в статті 1 Закону України «Про оборону України», застосованих до такої особи національних/міжнародних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) або особа не є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, до якої застосовано такі санкції;
-    непогашеної або незнятої судимості, заборони обіймати відповідні посади або займатися відповідною діяльністю;
-    рішення суду, яке набрало законної сили, про притягнення до адміністративної відповідальності за порушення антикорупційного законодавства, законодавства про публічні закупівлі, про фінансові послуги, банківського, валютного законодавства, законодавства з питань фінансового моніторингу, законодавства про ринки капіталу та організовані товарні ринки, законодавства про акціонерні товариства;
-    конфлікту інтересів у розумінні Закону України «Про акціонерні товариства» або є можливість врегулювання такого конфлікту інтересів в порядку, передбаченому розділом V Закону України «Про запобігання корупції».

 

Для участі у доборі кандидатом на посаду керівника підрозділу з питань комплаєнсу надаються:
-    заява про участь у проведенні добору на відповідну посаду;
-    зобов’язання про збереження конфіденційної інформації;
-    письмова згода на обробку персональних даних;
-    резюме;
-    мотиваційний лист з обґрунтуванням зацікавленості в посаді та бачення власного внеску в розвиток товариства.


До заяви додаються:
-    паспорт або ІD-картка та довідка про реєстрацію місця проживання (копія);
-    військово-обліковий документ (копія) (для громадян України, які є військовозобов’язаними).

 

Документи приймаються на адресу електронної пошти: [email protected] (в темі листа потрібно вказати «Добір керівника підрозділу з питань комплаєнсу»).

За бажанням кандидат може додатково направити документи засобами поштового зв’язку на адресу: 01032, м. Київ, вул. Назарівська, 3, кабінет 205.

Для отримання додаткової інформації звертатися за телефоном (044) 201-09-86.

 

Термін подання документів – 14 робочих днів із дня оголошення.