Сайт компанії працює у новій бета-версії. Попередня версія сайту за посиланням

20.07.2023

З початку роботи сall-центру консультативної допомоги Енергоатома його оператори опрацювали близько 14 тисяч питань

Broken image placeholder.

З жовтня 2022 року в ДП «НАЕК «Енергоатом» працює сall-центр консультативної допомоги для працівників Компанії, які опинились на тимчасово окупованих територіях або виїхали з них.

Впродовж усього часу його функціонування працівниці відділу колдоговірного регулювання та соціальних питань виконавчої дирекції з персоналу спільно із фахівцями ВП ЗАЕС опрацювали близько 14 тисяч питань, і це без урахування повідомлень у різних месенджерах.

Здебільшого люди потребували допомоги у питаннях:

  • оформлення відпустки – майже 5,5 тис. звернень;
  • режиму роботи та змін у робочому графіку – понад 1,8 тис.;
  • отримання матеріальної допомоги – майже одна тисяча звернень.

 

Загалом же, кількість питань залишається стабільно високою. Переважна більшість тих, хто перебуває на окупованих територіях, не погоджуючись співпрацювати з ворогом і не маючи чіткого алгоритму, як діяти в тих чи інших ситуаціях, звертаються за порадами. А оператори сall-центру оперативно їх надають.

Нагадаємо, зателефонувати до call-центру ДП «НАЕК «Енергоатом» можна за номерами:

☎ (044) 206 97 03

☎ (050) 364 97 59

Крім того, залишити запитання можна й у вигляді повідомлення в будь-якому з месенджерів за вищезазначеним мобільним номером або на електронну скриньку:

✉ [email protected]