Прес-центр

На Запорізькій АЕС розпочалась місія підтримки ВАО АЕС

Розмір шрифту

Скинути
21.01.2020

20-24 січня 2020 року на Запорізькій АЕС проходить місія підтримки ВАО АЕС на тему «Використання ризик-інформованих підходів (ризик-моніторингу) для оптимізації технічного обслуговування та ремонту при роботі енергоблока на потужності».

На відкритті зустрічі відбулося представлення експертів ВАО АЕС, були озвучені цілі і завдання місії та проблемні питання, які належить вирішити.

«Шановні колеги, хочу привітати вас і подякувати за візит. Цей проект на Запорізькій АЕС знаходиться на завершальній стадії, в найближчий планово-попереджувальний ремонт на енергоблоці №2 ми плануємо використовувати ризик-інформовані підходи при організації ремонту систем безпеки, - виступив зі вступним словом головний інженер Запорізької АЕС Дмитро Сабадін. - У нас великі очікування від реалізації цього проекту і в частині оптимізації ремонтів і з підвищення безпеки працюючих блоків. Ще раз хочу подякувати вам за візит, за вашу допомогу в реалізації цього проекту, для нас це дуже важливо».

«Дана тема актуальна не лише для Запорізької АЕС. Щоб знайти фахівців в цій області, мені знадобилося докласти максимум зусиль і завдяки Атлантському і Паризькому центрам ВАО АЕС тут знаходяться найкращі фахівці, - зазначив експерт ВАО АЕС Олег Семененко. - Основна мета нашої місії - використовуючи досвід інших станцій і організацій, дати вам позитивну світову практику, все найкраще, для використання у вашій роботі. Я закликаю бути відкритими, задавати всі питання, що цікавлять».

Протягом проведення місії підтримки експерти ВАО АЕС представлять презентації, обміняються досвідом з фахівцями ВП ЗАЕС, опрацюють документи. В кінці місії експерти сформулюють рекомендації для подальшого вдосконалення в даній області.

Протягом місяця після проведення місії підтримки, станції офіційно буде направлений заключний звіт.

Довідка. Запорізька АЕС - найбільший енергетичний об'єкт в Україні та Європі з встановленою потужністю 6000 МВт. Перший енергоблок був введений в експлуатацію в 1984 році, другий - в 1985 р., третій - в 1986 р., четвертий - в 1987 р., п'ятий - в 1989 р., шостий - у 1995 році.